یلدا جونــــــــ شبت مبارک

مست بگو  راست بگو 

تا شب 

یلـــــــــــــــــداست 

بگو 

تا نفسی هست بگو 

هرچی دلت خواست بگو 

خسته و بی تـــــاب شدم 

محو شدم  

خواب شدم 

خسته از این پنجره هـــــــــا منتظرت قاب شدم 

گریه بر اینـــــــــ حال کشید 

اشک بر اینـ فا کشید 

بر تن بی دست  خـــــــــــــدا نقش دوتا بال کشید .

 تلخ بگو رست بگو تــــــــــا شب یلداست بگو.

 

 

اقایون داداشا

خانما ابجیا 

 

غم و اندوهتون رو به برگ های پاییزی بسپارید تا باد پاییزی اونارو ببره.

اخرین لحظه های پاییزیت پراز خش خش ارزو های قشنگ

یلدا بر ایرانیان مبارک

(من یکی کلی دلم برا پاییز تنگ میشه اوووووووف

۹۸/۱۰/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی