برگ های پاییز

دربرگریزسردپاییزدلم

احساسی غمگینی وغربت میکنم

اطراف را پاییز در هم میکشد

پاییز در پاییز دلم قد میکشد

پاییز دامن می کشد در باغ احساسات من

در سبزی باغ دلم افسوس باران می شود

باد است و برگه و ریشه ام

باغ است و سوز سینه ام

خورشید کم سو می دمد

خورشید پاییز می شود

من نیز باران می شوم با ابر های تیره ام

بر خاطرات رفته ام

بر روزهای بی کسی

می بارم این دلتنگی ام

پاییز !

در من زرد شد احساس های گرم من

پاییز !

در من می شکست امید های بودنم

پاییز !

از پاییز های بودنم بیزار و بد دل می شوم

۹۸/۱۰/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی